Det är deltaljerna som gör det.

Det kommer bli många detaljer som skapar den ombonade atmosfären hemma. Hittade denna söta skapelse för 100 kr. Billigt och bra.








Passade på att beställa överkast, lakan och sängkappa, det landade på dessa:


Jag kommer ha isblåa alternativt ljus rosa (med vita ränder) kuddar på, istället för helvitt...



Detta påslakanset och kuddfodral är även något som kommer pryda min säng...



Den här sängkappan kommer också pryda sängen.
Istället för sängram kommer jag införskaffa en dörr som jag kommer måla vit och borra fast i väggen istället för en sängram.


Nu ska jag sminka mig, rasta hunden och sedan kommer lite nära och kära.

-Tjingeling-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0