Inredning i full gång.

Nu är inredningen i full gång. Målaren har bredspacklat vardagsrummet (som kommer slipas ner där bubblor uppstått tills resultat är uppnått).
Tapeterna kommer förmodligen sitta uppe under nästa vecka, förhoppningsvis. Torsdag lastar vi släpet och åker och köper köksluckor och möblera som jag ska ha från ikea. Sängen är beställd från Bodens möbelaffär 160 cm continental. Klart och betalt. Bara avhämtningen klar.
Skönt när det börjar röra på sig.

Ska köpa en gammal dörr och måla vit och ha som sänggavel också.

Lägger in lite bilder på hur det ser ut just nu.


Så här fint är det just nu i köket hemma hos mig.


Vardagsrumet har rivit och bredspacklas på ena väggen tunt för
att man ska se var de blir bubblor.  Mkt jobb läggs i detta rum.


Sovrummet har fått ner den äckliga röda tapeten och dom fula vita,
nu är det slipa spackla och upp med nya.

Idag har jag också hunnit med en sväng till Luleå där jag investerade denna


Det är en samsung med 4 hdmi-portar och inbyggd digitaltvbox om man
någon gång skulle komma på att det är nödvändigt.
Gick knappt in i bilen och ändå fällde vi ner sätena hoho.
Men nu står den i mitt badrum och ser vacker ut. Dock inte uppackad ännu.


Om ungefär en vecka, till nästa helg beräknar jag att vara inflyttad iallfall.
Skåpluckorna kan man inte hänga förrän när bror kommer så det blir nästa söndag/måndag, men det går fort.
Har mkt annat att fixa klart innan dess så det gör ingenting.

Jag, mamma och Milena blir det som drar upp med släp på ikea. Mamma ska med som chaufför eftersom jag är för trött för att köra sådär långt och Milena får vara smakråd....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0