Snart klart.

Nu är det inte länge kvar till projekt 2010 börjar närma sig slutet. Ikväll blir målarna helt klara med sitt jobb och det känns skönt. I morse var jag ut runt 6 snåret och kollade hur det gått, köket är helt klart, vardagsrummet var inte klart, sovrummet var klart sånär som på fondväggen. I morgon bär det av till ikea i haparanda där möbler skall införskaffas, släpet är fixat och hämtas i morgon. Skönt känns det. I eftermiddag fick svängde jag och Maria Rutberg förbi pingstkyrkans loppis där jag investerade i en pigtittare i vitt samt ett par silverljusstakar. Det blir skitfint tror jag. Igår hämtade jag hem ett par änglavingar på tradera också, se bild.



Ikväll har jag färdigställt mitt fönster med pärlsponten och målat allting vitt.
Det blev precis så fint som jag hade föreställt mig, jag hoppas att det blir fint när den kommer upp också.



Nu ska jag vila någon timme innan vi ska iväg och skura ur lägenheten så att möblerna kan bäras in.

Uppdaterar under morgonkvällen.

kram
Annica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Tänkte bara tipsa sig om en grym tävling till alla bloggare!

http://skonamig.blogg.se/2010/may/tavlings-time.html#comment



Lycka till :)

2010-05-22 @ 23:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0